Teknoloji

Teknosa’da kasım ayının yıldızı akıllı telefonlar oldu

Türkiye’nin teknoloji perakendeciliği ve e-ticaretin lider markası Teknosa’da kasım ayı boyunca devam eden kampanyalarda adetsel olarak en çok ilgiyi akıllı telefonlar çekti. Akıllı telefonları sırasıyla cep telefonu şarj cihazları, LCD TV’ler, bluetooth kulaklıklar ve cep telefonu kılıfları izledi. Binlerce ürünün yanı sıra özellikle epilasyon cihazları, PlayStation oyunları ve kablosuz kulak içi kulaklıklarda sunulan fırsatlara teknoloji tutkunları büyük ilgi gösterdi.

Sabancı Holding iştiraklerinden Teknosa, önemli kampanyaların düzenlendiği Kasım ayında fırsat ve avantajlarını genişleterek telekomdan beyaz eşyaya, televizyondan aksesuara binlerce ürünü tüketiciyle buluşturdu. Teknosa’nın Kasım ayı verilerine göre tüketiciler adet bazında en çok akıllı telefonu satın aldı. Akıllı telefonları sırasıyla cep telefonu şarj cihazları, LCD TV’ler, bluetooth kulaklıklar ve cep telefonu kılıfları izledi. Akıllı telefonlarda ekran boyutuna göre en çok 6-6,5 inç orta boy işler tercih edildi. Özellikle pandemi ile birlikte daha büyük ekranların tercih edildiği TV’lerde 50-55 orta ekran ekran boyutuna sahip ve 4K çözünürlüklü modeller yoğun ilgi gördü.

Küçük ev aletlerinin favori erkek bakım setleri

Teknosa’nın Kasım ayı fırsatları da birçok çalışma setini hareketlendirdi. Geçen yıla göre en yüksek artış lazer epilasyon ve epilatör cihazlarında, PlayStation oyunlarında, kablosuz kulak içi kulaklıklarda, saç şekillendirme makinelerinde, kahve makinelerinde ve giyilebilir aksesuarlarda yaşandı. Aynı şekilde yıkama, kurutma ve bulaşık makineleri, kablosuz elektrikli süpürgeler, erkek bakım kitleri, robot elektrikli süpürgeler, blender setleri ve fritözler de gündeme geldi. Küçük ev aletleri kategorisi detaylı incelendiğinde ayın yıldızı erkek bakım setleri oldu. Bu çalışmayı sırasıyla fritöz, elektrikli süpürge, elektrikli süpürge ve robot süpürge takip etti.

LCD TV, 55 yaş üstü tercihi

Orta yaş gruplarında tercih edilen eserler açısından çok büyük bir fark olmasa da LCD TV tercihlerinde bu durum değişti. Kasım ayında LCD TV 18-35 yaş grubunda tüketicilerin en çok tercih ettiği 4., 46-45 yaş grubunda ise 3. sırada yer alırken, 55+ yaş grubunda 2. sıraya yükseldi. yaş grubu.

Geçen Kasım ayında tanınan ürünler

Teknosa’da geçen yıl kasım ayına göre sayısı en çok artan ilk 10 ürün grubu şöyle sıralandı: Akıllı saat aksesuarları, fritöz, tam otomatik espresso makinesi, tıraş aksesuarları, giyilebilir aksesuarlar, cep telefonu aksesuarları, akıllı saat, smoothie blenderı, konsol aksesuarları, kablosuz kulak üstü kulaklıklar.

Kaynak: (BYZHA) – Beyaz Haber Ajansı

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu